har då sovit...

ja vi har då sovit gott i natt, Liam sov hela natten utan o gny om tänderna, well han vakna 7.30 men då gick ja o gjorde frukostvällingen i vanlig ordning, trodde vi var på väg upp, men nepps han somna om efter den vällingen så jaa vi steg upp ganska så nyss.
skönt o sova ut, skönt som fan.

ja o ryggen, urs har inte hunnit känna efter idag, men nå har jag ont, frågan e bara hur ont?
tog ett VARMT bad i går sen låg jag nog på soffan hela kvällen o chilla.
megaduperskönt.
tror jag e en liten slöis=) haha

så det ser så härligt ut där ute nu när solen lyser in genom köksfönstret, ser så vårlikt ut på nå vis, är säkert snorkallt bara för det, men fönster rutorna är varma av den lilla sol som lyser, så eey!!! vi går mot rätt håll.

oo o precis i denna stund hör jag det där surplande ljudet på kaffebryggaren, så låter den just innan den är klar, så nu kaffe, återkommer sen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0