Varmt värre..!!

började dagen med en kaffe hos min vapendragare!!
sen styrde vi upp kidsen o tog en prommis till stan!
jesus så varmt det var ute idag, det är inte klokt, kändes som utlandsvärme jue!!
lovley.
vi mötte upp Livan i stan gick på symfoni och satt o chilla.
fick se hennes UL bilder på lillplutten!
nu hade dom fårr veta vad det blir för kön oxå!!
tihi så nu vet jag oxå=)

sen, gick vi en sväng på stan. jag köpte ett par billiga superfula brillor, dom var så fula att dom blev coola att jag var TVUNGEN att köpa dom=) hahaha
mina vänner såg skeptiska ut, meh va fan, man måst ju lattja lite jue!!

här har ni mig en svettig oduchad mamma, men ack så häftiga brills!!

hahahaha!!

sen tog vi en prommis hem oxå! var mer DÖD än levande då jag kom in genom dörren.
huvva så varmt, nää inte huvva. men det var varmt och skönt eller nått??
haha

styrde upp lite käk åt gossen som vräkte i sig en mega portion.
sen tog vi en tur på ica oxå med grannen!!

sen bar det hemmåt igen, och göra lite kvällsbestyr o natta Liam.
när han somnat tog jag mig en väldigt kall men välbehövlig dusch!
sen slappa jag på soffan o såg slutet på Vägen ut.!!
kul film de där!

nu sitter jag här, helt sjukt trött i kroppen,  men tar mig inte till sängen??
varför fastnar man alltid vid datorn för?

nåväl, ska styra i säng mig på nått tag!!

mammas plutt!! (taget förra veckan)


hmm imorn skull de bli lika fint väder ute.. soool
hmm kanske drar o badar med liam.
får se hur det ser ut imorn..

puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0