singing in the rain..

Idag regnar det ute, faktiskt väldigt skönt tycker jag!
det kan få regna idag, jag ska likså städa hemma.
men jag är trött, vart inte många timmars sömn inatt, har inte sovit ordentligt på några veckor, Det börjar kännas i kroppen och man är alldeless blå under ögonen, man blir alldeless yr och skakis mellan varven, sådär så man får lägga sig ner en stund, eller att det svartnar för ögonen då man reser sig upp!!
inte kul.

När jag gick o la mig i går kväll, så vakna liam och börja gnälla efter en välling, så jag gjorde honom en, men han hade inte nå planer på att sova inte, nä han skulle vara vaken o tjorva på.
jag var så sjuukt trött.
tog över han till min säng och så har han bökat och han har stångats, klappat mig på kinden, klättrat på mitt ansikte, pratat och tjoat, vet inte hur många ggr jag sa åt han att han måste sova.
vid 4 så somnade han, äntligen!! yes, jag dog som en stock. men det varade inte länge.
kl. 7 väcker han mig och gör ALLT för att jag ska stiga upp.
hade inget val.. gäässp.!!

så var morgonen i full gång! med diverse morgonbestyr innan vi gick till dagis.



väl på dagis, blev han mycket lycklig då han insåg att hans bästis Emil hade börjat på hans avdelning.
hant bara klä av han så sprang dom iväg på äventyr..=)
inte ens ett hejdå fick mamma!!

jag har precis kokat kaffe, måste röjja undan här hemma och så, har legat på latsidan nu.
sen blire nog en powerwalk i regnet med lite skön musik i lurarna.
hmm mysigt o promenera i regnet och gå av sig lite funderingar, kändes så härligt friskt ute!!
så det är mina planer på dagen.

men först kaffet!!

later!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0