Nu kör vi!!

Jag sitter o njuter en kopp kaffe i lugn o ro.
liam är på dagis, hm vad glad han blev o få komma dit.
inga problemos alls å lämna han.
Själv e jag lite halv seg, hade mycket svårt o somna igår, låg länge o vred o vände på mig. hmm så mycket o tänka på just nu!! det händer så mycket..
men tillslut lyckades jag somna.=)
nice!

nu har jag bestämmt, nu kör jag igång igen med bantningen, ska ju lyckas o jag kommer ju aldrig o ge mig förns jag kommit dit jag vill.
gick så bra där ett tag i 2 månader, tror till o med jag började gå ner i vikt, eller jag ändrade form osv.
men jag ska lyckas. så är det bara.
nu är det slut på festligheterna.
jag vet ju att jag kan, bara jag visa lite jävla anamma!!
hehe

ja, idag då?? ja njuter bara av lite egen fri tid, ska snart gå o ta mig en dusch.
dra på lite rena kläder, o ta mig ut i solen.=)
fan vad skönt. lite sol o bra musik.
toppen!!

nä  ska jag ta en pjåtår o en cigg!!


see yaa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0