Mördad kvinna i Luleå

Jag får ingenting gjort här hemma!!
jag lämna liam på dagis sen hem koka kaffe o satte mig vid datorn.
såg då att en kvinna i 24 års åldern blivit mördad!
huvva så hemskt.

sen fick jag höra nå rykten om att det ska ha vart en bekant, så jag började luska o leta o forska idet där.
var bara lösa rykten var INTE hon som blivit mördad.
syrran blev oxå insatt i o luska i det hela.
och nu vet vi vem som mördats och vem som är mördaren.
huvva så hemskt.
så ung kvinna och stackars barnen!!
fattar inte vad han är för sjuk människa den där!!

ja så då har då hela dagen gått till att jag suttid vid datorn?!!
jag skulle göra massvis med saker idag!
fått typ nada gjort!!

ska prova livet som ensamstående 4 barnsmamma ikväll, syrran kommer o dumpar av sin flock i nån timme..=)
haha kommer vara helt sänkt efter detta.

ska då snart kila iväg o hämta min plutt, sen vidare på ica i allafall och införskaffa det nödvändigaste man kan tänkas behöva haha..

jajja!!

vi ses!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja vet! Helt jävla sjukt alltså det där! Man skulle nästa hoppas på att han vart frisläppt och fick smaka på ett järnrör eller liknande han med...

2009-08-27 @ 22:30:15
URL: http://liiindur.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Frida var min bästa kompis under låg-mellan-högstadiet. Vi delade ALLT. Att hon är borta- dessutom mördad är ofattbart och jag är så jäkla ledsen. Hennes barn är nu placerade i familjehem. MARTIN HENSVOLD ditt jävla svin. Hoppas du ruttnar i fängelset.

2009-09-05 @ 13:52:43
Postat av: alexandra

Frida var min bästa kompis ubnder låg-mellan-högstadiet. Vi delade ALLT och gick igenom mycket tillsammans. Att hon är borta- dessutom mördad är obegripligt. Snart är det begravning och jag bara tänker på hennes söta barn som nu är placerade i familjehem. Fy fan. Så ledsen man är.

2009-09-05 @ 13:58:25
Postat av: Alexandra

Hmm skrev först en gång men det gick inte så då skrev jag igen.....

2009-09-05 @ 13:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0