kväll..

Ja det börjar vara kväll här hemma.
har städat som bara den.
nu är här rent o fint, ska jag bara ta o rensa i lådor o skåpar nån dag!!

efter liams vila o allt städande knalla vi iväg till ica. hmm vad fan tror ni händer då??
jo PUNKA IGEN, fuck jag har sån jävla otur asså.
jag fattar det inte, är det BARA jag som lyckas??
ja nu vart det punka på ett annat däck, suck o stön!
har dock den förra slangen som jag lagat hålet på MEN behöver en bilventils pump för o kunna pumpa, min kära granne stina har en, men den kommer jag åt först på onsdag!
så det blir o köra 1 kronas räcern tills dess!
se så bra det kan vara o ha flera vagnar. haha
med min otur i alla fall.

nåja, efter vi handlat gick vi hem o lagade lite tacos, gott!!
var så sugen på stark mat idag.
ska verkligen börja om med min bantning, har vart lite si o så nu den senaste tiden, dock har promenaderna varit många..=) o det är ju skönt. att promenera är ju bland det skönaste som finns.
bara gå o ventilera tankarna lite!!

ja, sen har vi busat på här hemma, och liam har badat skumbad och så. han ville inte gå o sova, hmm nu ligger han o ser på film, tror att han somnat faktiskt, så jag ska väl bära i säng honom.
imorn blir det o stiga upp tidigt inför dagisstarten=)
har packat nu ikväll lite ombyte o sånt o lite blöjjer.
nu har dom börjat med att vi ska ta med egna blöjjer så det gäller ju att komma i håg detta,
ska köpa dit ett paket då jag vet hur det blir med förvaring osv, får se vad dom säger imorgon.

jag börjar vara trött, har varit igång hela dagen, fullt ös medvetslös.
men det vart ju rent, så det är de värt.
då kan jag verkligen vara ledig imorgon då han är på dagis, blir lite sommarlov för mig då.
niiiice!!

nä, tror jag ska gå o se lite tv o sen krypa ner jag oxå!!
göra en hyfsat tidig kväll nån gång.
har vart ganska  duktig på att sitta uppe o såsa på nätterna..
hmm har vart så mysiga sommarkvällar jue!!

men men. vi hörs i morn eller nå gott folk!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0