Inte riktigt som jag...

nä lördag blev inte riktigt som jag tänkt mig!
klockan 17.00 fick jag vetskapen om att jag fått en gratisbiljett till luleåkalaset och även barnvakt!
jihooo.
så det var bara o göra i ordning Liam med dusch o grejs o knalla iväg till liv & robin där liam skulle tillbringa natten!
lämna han där.
mötte upp stina o traska hem, det vara bara och styra upp sig med dusch o sånt!!

Gick över till henne, där satt vi på balkongen o drack öl o lyssna på musik.
sen innan vi drog ut, gick vi förbi mig o rasta hunden!!

sen bar det iväg till stan, oj så kul jag hade, mkt folk.
satt i öltältet vid fiskekyrkan o svamla på ett tag, sen entra vi dansgolvet både ute och inne.
super kul=)

när dom började stänga, kom vi på att vi skulle dra o nattbada.
sagt o gjort, packa in oss i en bil och for ett gäng till lulsundet o badade, grymt skönt i vatt´net men satans så kallt då man klev upp!! Brrrrr..

nä fy det var en kul kväll, minst sagt!
Tack alla inblandade!!

i går hämtade jag Liam på morgonen, hem och laga lunch o han fick vila, vilket han gjorde i 3,5 timme.
liten var helt slut efter att ha rustat på hos liv o robin.
även jag tog det rackarns lungt, var inte så bakis men aptrött.
vette gudarna vilken tid jag somnade lördag natt.
men jag vaknade i allafall 9 på morgonen.
hojja!!

ja sen laga vi middag o bara mös på jag o liam, han hade ju saknat sin mamma så han vill bara vara nära, låg i soffan o kolla på film o chilla.
sen somnade han nog 22.30 på soffan så då bar jag i säng han.

i morse, sov jag så tungt, fattade inte att liam vaknat o stod brevid min säng o försökte väcka mig!
SMACK sa det så dängde han ett leksakståg över käften på mig.
började ju blöda naturligtvis o världens fläskläpp fick jag!!
vakna gjorde jag med råge.. hahaha
busungen!

dagen har gått ut på att städa, städa som ett psyk. bort med allt hundhår, hon åkte ju hem igår.
nu är jag färdig, ska hoppa i duschen, lilleman ligger o vilar.
imorn börjar dagis igen.
hehe kul han ska ha det!
jag hoppas på finväder så jag bara kan sitta i solen o njuta i lugn o ro..=)

nä en dusch..

höres sen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0