Helgen!!

Helgen gick i festens anda. skjutsade liam till mormor på fredag eftermiddag, sen vart det bolaget för hela slanten, plocka upp lisa på porsön och hem o styra upp sig!

vi satt här hemma på fredagkväll och lyssna på musik och satt ett gäng o hade trevligt.
jag är fan inte van att dricka tror jag blev full på 6 öl sen drog vi ut på krogen och jag drack en öl ute.
sen pallade jag inte krogen nå mer, kanske var bra för mitt eget bästa..=)
haha
men det var en grymt rolig förfest, tror vi var upp på bordet och dansa oxå??!!
hehe.

lördagen var lite seg, var hos grannen o käka lite micromat innan jag styrde mig hemmåt för o styra upp mig.
när jag är hemma ringer det på dörren, öppnar och där står sara & david.
jag vart helt klart chockad en riktigt kul överasskning!
vi tog en öl  och satt o surra om allt möjligt!
sen då dom åkte styrde jag upp mig gick över till grannen som var seg, gav henne en öl så hon skulle komma på G
vilket hon gjorde oxå, så sen gick vi över till mig o sen kom det folk.
även denna förfest var trevlig!

in till stan, satt aldeless FÖR många i en taxi men det gick bra.
när vi klev av taxin kom snuten o stoppa oss o tyckte vi skulle hälla ut våra öl, och han var sugen o ge oss böter.
hälde ut ölen o ställde bort burken.
han gav oss en hård varning. och det var endel roliga disskutioner om vart man får dricka öl.
sen stirra han på mig och sa -du plockar upp ölburkarna annars får du 1000spänn i böter för nedskräpning!!
hahaha dom var på hugget!

nåväl, några drog till allstars vi andra gick på invit o tog en öl o sen vidare till bishops.
vi var ett glatt gäng som var rund om fötterna..=)
hehe.

men sen skulle några gå vidare till allstars.
jag följde inte med!

söndagen var jag seeeg, tog mig verkligen INTE upp ur sängen, huvva först vid halv 3 tog jag mig upp och skulle gå till bussen för o ta mig hem.
på busshållsplatsen händer nått väääääldigt läskigt!
står där och väntar är väl bara 4 minuter tills bussen ska komma.
då jag känner hur jag får världens hjärtklappning, börjar kallsvettas som ett cp och hela hjärnan bara isar.
känner benen börjar skaka och jag känner att jag är på väg att kolapsa
tar tag i ett räcke och står och tok skakar, får inge luft kippar efter andan, och så börjar allt bli dimmigt jag kämpar för att se nånting men det bara svartna för ögonen.
fick panik o var på väg o ringa en ambulans, jag trodde jag skulle dö på fläcken.
men lyckas kvickna till.
pallar inte att vänta på bussen, börjar gå mot coop o köpte en cola.
fick lite smått panik med allt folk.
så jag går hem till liv som lyckligtvis var hemma.
där blev jag sittande några timmar, ångest över att klockan är så mkt att jag har så mkt att göra jag skulle ju till boden o hämta liam osv.
men mamma ringer o säger att dom skulle ha han till på måndag och att jag skulle åka hem o vila o ta hand om mig själv!

det där var det värsta jag vart med om. måste ha varit en kraftig attack av panikångest eller nått.
huvva!

fick i allafall hem min son på måndag vilket kändes jätteskönt!
som jag saknat honom.

nu är han på dagis och leker o busar på.
jag ska styra upp mig själv lite, med kaffe o en dusch o grejs!!

men det vart kort o gott om min helg!!
håller fortfarande på försöka bli människa efter det där.!!
hehe

Lite pix!!




Olika fyllon.
hahaha!!

Kommentarer
Postat av: stina

ojoj vilka bilder =)

2009-08-26 @ 17:35:11
URL: http://mylifemyfeelingsmy.blogg.se/
Postat av: stina

ojoj vilka bilder =)

2009-08-26 @ 17:35:29
URL: http://mylifemyfeelingsmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0