Freeeedag!!!

Japp idag är det fredag, har ju som väntat på denna dag, men måst säga att vecka gick fort i allafall.
hehe.
igår var vi en sväng på stan och jag köpte nå örhängen en tröja och ett par leggins så nu är jag kittad inför helgens party!!

ska snart styra upp nå lunch åt gossen, sen ska han få vila och jag ska duscha, så har man gjort bort det.
sen blire mellis och sen så ska vi skjutsa Liam till mormor & morfar.
där ska han vara hela helgen.
kommer ju naturligvit och sakna min plutt.
men han kommer ha så kul.
jag ska oxå försöka ha roligt, tanken var väl det i allafall.

sen efter boden blir det bolaget, ska köpa massa öl till mig o några vänner,
blir väl sisådär en 50-60 öl att inhandla.
haha det verkar som om folk är törstiga??!!

ja sen hem o styra upp sig och sen kommer det nog folk o då är vi väl i full gång med party skull jag tro!!
får se vart kosan bär ikväll, kanske färjan eller nått??
såg dom kör sista helgen nu, stod i annonsbladet, så det kanske blir lite folk.
solen skiner i allafall så det är ju trevligt.

vad ska ni göra???

nu ska jag ta o se över nå lunch åt plutt!!

see yaa!!

Kommentarer
Postat av: stina

Skåååål BETTAN! =)

2009-08-21 @ 14:31:30
URL: http://mylifemyfeelingsmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0