2 års besiktning!!

Ja imorse såsa vi på som vanligt i varsin pyjamas jag & lilleman.
Men kl.10.20 kom jag på JÄÄÄVLAR Bvc!!
Oj vi hade ju tid där 10.30
då vart det stress!!
klä unge klä mig själv på fem röda.
men tuuur man har så nära så vi var där 10.35
ingen skada skedd!

Vägde han 13,9 KILO han växer min "plutt"
men då vi kom till mätningen ville han inte alls vara med på noterna haha
så nått sådant blev det inte.
Fick i allafall mvg+ på både tal & motorik.
så det kändes skönt och Liam fick välja sig ett klistermärke.

japp, efter bvc skulle han mot alla odds INTE följa med hem, han skulle ju stanna där och leka med deras leksaker. visst jag greppar en tidning o sitter o läser i 20 minuter meds han roar sig.
sen var vi tvugna att avvika för att gå hem o laga lunch!
vilket resulterade i att ungen vrååålskriker. LEEEEKA
fick BÄRA han hem han sprattla o grina o tjöt hela vägen hem att han ville Leka!!
pchjuu TUR återigen att man har nära, med tanke på att måsta bära en 14kilos ilsken klump.
haha!!

nåväl, hemma låg han i allen o tjöt o tyckte synd om sig själv en stund!
sen åt vi lunch o han fick sova!!
jag styrde upp hemmet & mig själv medans.

sen var vi ut på en prommis o njöt i solen o handla o postade ett paket.
nu har vi nyss käkat köttsoppa & ostmacka.
och jag njuter kaffe!
Liam vänder upp och ner på sitt rum.
ajja han är nöjd i allafall.

Imorn blir en lååång dag för liam på dagis.
jag ska nämligen träffa min handläggare på af 14.30 och sen ska vi iväg på ett studiebesök på en friståeende förskola på porsön!
nervöst men jättespännande, är sugen o komma igång med nått.
hoppas ju på detta nu!!

så då får vi se då!!

nu ska jag ta en pjåtår o härja med ungen!!

ses!!


Kommentarer
Postat av: Malin

Ska du börja jobba på förskolan?

2009-08-31 @ 19:54:24
URL: http://mammakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0