snabbt inlägg!

ringde coop som ville jag skulle komma dit med fynd o förpackning o så.
vi drog dit, lämnade allt och dom tog lite uppgifter.
fyndet skickas nu vidare till analys, o dom kommer höra av sig så fort dom vet nått.
kanske kan ta ett tag o så.
så då får vi se då!!

drog till Livan o drack kaffe o Liam busade av sig.
sen gick vi o handlade, tog en prommis hem, nu har jag gett liam lite mat för ett tag sen o gjort i ordning varma mackor till mig, enda som jag kommer på att jag kan äta, har int vart nå sugen idag alls, men mitt huvud håller på explodera vilken skallebank jag fått, så föda behöves nog, dock så lite konstigheter på varmisarna som möjligt!!
så ska kasta in dom i ugnen starx, o börja göra min trötta son färdig för sängen, han är helt slut!!

sen blire fredagschill i soffan o kolla på tv o på så ska det låta.
vilken kärring!! haha

hare gött!!


Kommentarer
Postat av: lollo

Hoppas huvudvärken har gått över idag!



jo, jag gick bara in på den här sidan :) http://www.photofunia.com/



Önskar dig och liam en trevlig påskafton!

2009-04-11 @ 09:55:23
URL: http://louisemodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0