Ont!!

fan vad jag har ont i min mage,,shit asså!!
har ju haft lite magkatarr mellan varven då jag har tex slarvat med maten eller så.

förra vecka bröt helvetet ut, fick så sjukt ont i magen o det kom bara på kvällen, o på natten kunde jag inte sova var vid flera tillfällen så ont att jag tänkte nu fan ringer jag en ambulans!

sen förra veckan har jag haft lite små ont, som en brännande känsla. urs!
igår kväll fick jag en såndär attack igen. idag mår jag inge vidare, det bränner som fan.
ska i allafall åka på stan MÅST till apoteket o köpa nå piller så jag står ut helgen, får jag inte bukt med detta så blir det läkaren för min del, vill verkligen slippa det!!
får se hur det går.

Liam, han sover o jag tog mig precis en dusch, blir o styra upp sig så man kan åka sen då han vilat! måst posta nå brev o grejs! hade väl tänkt kolla lite på stan oxå, men vette fanken om jag pallar det!

nää, det här suger fetballe!!!


ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0