lite pix å sånt..

har vart iväg en sväng o glottat hos livan, fint dom har det.
har nyss hämtat lilleman på dagis där han var ute o plaskade på i pölarna. riktigt kuligt.

har hängt upp hans förvaring som jag hämtade ut på ica igår.


även köpt förvaring på dollar

så praktiskt o fint.

liam busar på.


han har ju blivit så stor nu grabben och sååååå mycket hår.
what to do???

liam ska käka plättar idag med sylt, mumma=)
jag ska laga taco fyllda pitabröd med vegetarisk färs.
har ju tänkt o försöka att inte äta efter kl.17.00
då endast frukt o vatten.

får se hur det går. ska ta o röra oss mer på prommisar oxå.
ska inte sätta upp så höga mål eller krav på mig själv utan man börjar lite lätt såhär o vanjer sig så går det nog bättre sen, vill inge hellre än å gå ner några kilon.
så man kommer i sina kläder igen, vore nått!!!

imorron, ska jag på af så liam ska på dagis i morron oxå, sen är han påskledig en vecka=)
får se vad vi hittar på för någe skojsigt under påsken...

tiden susar förbi o jag hinner knappt med den??
snart påsk o snart valborg o då tjongar det väl bara till så firar vi väl midsommar oxå??

nåååjåå. sommar kom nu..!! har vi inte väntat nog nu!!

nä ska gå o slå på en maskin tvätt o plocka ur diskmaskinen, o fylla upp den igen så man får sig lite plats till o kocka lite.

heeerååå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0