kass natt!!

hojja!! har sovit som en kratta i natt.
har fortfarande ett konstant tryck mot skallen, blött näsblod på morgonen, vilket händer väääääldigt sällan.
drömt märkliga drömmar, kallsvettas hela natten.
huvva väntar på att kaffet ska bli klart, har nyss röjt köket o sen fick liam sig en dusch, "NÅN" hade lyckats ta av sig blöjan inne i pyjamasen o den hängde runt benet, visst det är väl ingen fara.
så länge den inte är full i bajs!!
sån tur hade då inte jag.
han såg ut som en liten kladdig pepparkaksgubbe, dock så doftade det INTE pepparkakor.

ja det var min start på dagen!! härligt.

igår gjorde vi inte fulla hästar! var mest hemma o dona på, gick ut efter hans vila o grejje på nån timme, innan det var dags o gå in o börja med middagen!!

idag blire dock en prommis till stan o en fika på m&p
trevligt o komma sig ut lite granna.
minns inte sist jag var å fika på stan??
lär ha vart ett tag sen.

oo fan nu hör jag kaffebryggaren puttrar klart där inne i köket. mumma nu blire kaffe för hela slanten o en cigg på MIN balkong!!

då vet ni era jävla gnällkärringar!!



Kommentarer
Postat av: lollo

Han var en riktigt buse Liam idag ;)Söt ungen där!

2009-04-08 @ 17:11:59
URL: http://louisemodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0