hemma igen

så nu är vi hemma igen o vardagen har börjat.
liam är tillbaka på dagis igen efter 2 veckors påskledigt.
han blev superglad idag när jag lämnade honom där.

själv har jag städat lite o satt på en tvätt o en diskmaskin.
fått mig en kopp kaffe och deklarerat.

nu sittar jag o chillar o har ett projekt att lära mig gå i klackar.
voj voj inte det lättaste man kan göra men men lite kvinnlig måste man ju bli säg!!

annars händer det väl inte så mega mycket, ska åka o handla sen då lilleman slutar är ganska så tomt i kylen då man vart borta en vecka.

till helgen kanske en polare till mig kommer upp o hälsar på. vore kul om det blir av.
var länge sen vi sågs!!

nää, ska göra lite nytta här hemma, återkommer lite senare.

ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0