han e kul han!!

var ju på dollar igår en sväng, och där får Liam syn på en STOR fotboll.
--mamma,mamma,mamma BOLL
stora ögon fick han o han pekade hejvillt.
okej du får den då!!

väl framme vid kassan blev han hysterisk när jag var tvungen ta den ifrån honom för o lägga upp den på bandet!!
maaaammmaa boll griiiiiiin
MAMMMMMAAA BOLLLLL ännu mera griiiiin.
sen fick han tillbax den, snyftade lite o kramade sin boll.

ja när vi var hemma sen sprang han hela kvällen helt uppe i det blå med sin boll. lyckligare pojk får man leta efter.
han skulle ha med den i badet oxå!!
men sen då han skulle sova, åt han sin välling o småå grina där inne med ansiktet i kudden, varpå jag kliver in i hans rum o frågar hur det är fatt!
-mamma griiiin mamma bollen, hämta bollen
mamma bollen griiiiin.
det slutade med att jag fick hämta bollen o bädda ner den oxå under täcket, o det skull kramas o pussas på både liam o på bollen. snyftade lite granna o låg o höll om sin boll å somnade så sött.

nu sitter han i soffan o ser tv MED bollen!! vilken polare den där bollen blev då!!
han e kul han Liam!!

för o inte tala om igår morse, då jag sitter i soffan, kommer han springandes till mig
-mamma OJOJ o pekar hejvillt.
-mamma OJOJ
o håller för händerna för munnen o ser helt förvånad ut.
-mamma komma
tog min hand o drog mig bort mot balkongdörren
o där pekar han som en galning
-KOLLA KOLLA!!
jag försöker o se vad han menar men hittar som inget.
men han ger inte upp pekar o viftar
o ropar -OOJJ OOOOJ!!!
tillslut ser jag där en lite fluga i fönstret, han försökte förklara vad det var o mamma är så trög jue!!
så jag förklarade lite för honom att det där heter fluga osså tittade vi närmare på den o sen släppte vi ut den o då vinkade han
-heeejdåååå uuga!!
asså den ungen slutar aldrig o förvåna mig!
stor har han blivit oxå, han surrar så mycket o man förstår vad han säger så himla bra o knyter samman sina ord så det blir meningar! helt fantastiskt!

ska bli kul o gå på hans utvecklingssamtal på dagis den 14:e!!
ser jag fram emot!!

aa det är härligt med kids vill jag lova!!

hehe

Kommentarer
Postat av: Linda

Tyra säger tack! ;)

2009-04-28 @ 19:18:15
URL: http://liiindur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0