Glad påsk!!

ooh, i dag känner jag mig mera utvilad än igår, trycket i skallen är borta o jag har sovit gott hela natten.

igår var jag helt seg hela dagen, gick i allafall in till stan o fick massa frisk luft!
for o fika på m & p, det var trevligt om än jag var lite okoncentrerad, hehe fick mest hålla koll o jaga lillskiten=)
både han o jag var slut efter det fikat haha.

sen for vi hem o laga lite mat o så, liam var så grinig hela kvällen, han sov ju typ 10-15 på HELA dagen, kl 18.00 gav han upp då ville han i säng o tiggde välling o sprang till sängen o ville nästan klättra i själv, han knappt lägga ner han så sov han. som att släcka ett ljus.

jag tog mig ett bad, sen bytte jag rent i sängen o vädrade lite i sovrummet så det skulle bli svalt o skönt.
sen sov vi båda två heela natten till 7.20 i morse!!

här på morron har jag druckit lite kaffe, sen har vi spelat musik o dansat o läst böcker mm
nu springer liam omkring i blöjja o gummistövlar som en vilde fram o tillbaka i hallen, ja pyjamasen den har han fifflat av sig, dock vara han så duktig att han la den i tvättkorgen.
jag har ju berömt han. o sagt sååå vad braaa.
säger jag alltid när han gör nå bra.
nu har han börja berömma sig själv lite nu & då.

då säger han- såååå va bjaaaaa... skrattar o klappar händerna!!
gullungen.,

ja då hade påsken gått av stapeln, vi blir hemma hela helgen o chillar o myser.
det blir trevligt!!

idag har vi inga direkta planer, ska vä'l ta oss ut en sväng o få oss lite luft i allafall.

så men önskar er en GLAD PÅSK!!


Kommentarer
Postat av: Katja och Lina

Vilken buse :-)



Glad påsk på er

2009-04-09 @ 11:45:10
URL: http://snotric.blogg.se/
Postat av: Lotta & Joel

Glad Påsk på er också... :)

2009-04-09 @ 12:08:40
Postat av: maria

glad påsk!

2009-04-10 @ 08:31:01
URL: http://mittlivmedmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0