BLOD!!!

urs vilken läbbig rubrik, men det handlar om blod.
Liam sprang tidigare omkring i mina foppisar, o snubblar o slår sig i munnen.
när jag plockar upp han från golvet så spruuutar det blod, fan det var blod överallt, tänkte att nu fan slog han ut en tand eller nå, tvättar av han o han slutar å gråta o då ser jag en miiini sår i läppen, thats it!!
skönt. men tänk så dom blöder när dom slår sig i/kring munnen.
jesus amalia.!!

annars har dagen lunkat på vääääldigt sakta, är svintrött, försökte mig på o vila då lilleman sov lunch MEN det gick inge vidare, låg på soffan i nån slags dvala som gjorde mig än mer seg.
suck!!

snart är det dags för o styra upp nå middag här hemma, är inte på långa vägar sugen på nå mat, har inte vart det på hela dagen, levt på kaffe..
men kanske blir lite senare, annars har jag massa frukt som jag kan smaska på ikväll om jag vill.
efter middagen blire o hänga tvätt o vika tvätt o plocka ur diskamskinen o så.
sen nån gång ska jag o lilleman gå o bada, är två små lortgrisar båda två, sen mojsar vi in oss i varsin pyjamas o bänkar oss i soffan innan vi skuttar till sömns.
det blir en tiiiiidig kväll för malla,, huuh!! kommer slockna som en klubbad säl.

ja urs ingen direkt energi alls idag, men Liam är då på topp i allafall, tur är väl det, jobbigt hade det ju vart om han var grinig o sur.. men men en glad liten skit..

nää, ska gå o rota i frysen o se vad vi skall laga. lutar nog åt kyckling,, hmm måst kolla.

ha en trevlig lördag gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0