ÄT INTE KYCKLING!!

synden den straffar sig själv med råge!!
ja som ni alla vet så äter jag inte efter kl.17
bara frukt.
men ikväll gjorde jag mig en kycklingwrap o satte mig framför tv:n
men efter ANDRA tuggan känner jag nå hårt i munnen, shit får lite smått panik o spottar ut allt o börjar må riktigt pissigt, huvva klarar inte främmande föremål i munnen asså!!
hojja, samlar mig en stund för att inte börja kräkas.

letar upp det där hårda med en gaffel, går o spolar av det under kranen, trodde först det var en benbit men icke det,, när jag spolar av det ser jag att det är genomskinligt, tänker DIREKT att det är glas, för det ser ut som ett glassplitter, men det är för lätt för glas är nån slags plast, viiiiiiidrigt!!!!
vill bara spy åt fanskapet.
gick inte o fota heller. yaaak!!


ser ni SÅÅÅÅ ÄCKLIGT!!!

detta är alltså helt vanlig kyckling köpta på COOP EXTRA på örnäset!!
antagligen sabotage!!
så jävla hemskt.

tänk om barn får i sig glas huvva vilka hemska saker som kan ske, det kan ju skade invärtes!!
vill INTE ENS TÄNKA TANKEN!!

nu tänker jag ALDRIG mer äta kyckling!!

ska flytta till hus o odla min egen jävla mat, nu går INGEN säker där ute i affären, vem vet vad mer dom saboterar!!

uppröd o illamående!! nu blev det inge synda för min del! tur i oturen.
jag kommer helt seriöst inte kunna käka på typ en vecka eller nått!!

fan!!

Kommentarer
Postat av: Lotta & Joel

Spara den och kontakta dem som levererat kyckling om inte Coop extra..vet inte hur det fungerar... men det är ju rätt allvarligt och på tapeten! Tror till och med varje "fynd" polisanmäls!!!!

2009-04-09 @ 22:09:34
Postat av: Katja och Lina

Usch vad äckligt:-(

2009-04-10 @ 08:17:11
URL: http://snotric.blogg.se/
Postat av: maria

japp, allt ska polisanmälas. och polisen vill förmodligen hämta ditt fynd hemma hos dig också! huua, tur i oturen att det var du som fick den och inte liam!!! fy så otäckt!

2009-04-10 @ 08:29:35
URL: http://mittlivmedmina.blogg.se/
Postat av: Malin

Jepp, alla konstiga saker i kyckling ska polisanmälas. Om nån kommer in med kyckling till oss med glas eller så i så ska det skrivas nån rapport av ansvarig och sen skall det polisanmälas. Gå till Coop, då får du pengarna tillbaka också. Huvva å blä!

2009-04-10 @ 10:08:50
URL: http://mammakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0