9.00

jepps 9.00 vaknade jag idag av att TELEFONEN ringde, inte att Liam väckt mig.
visserligen vaknade han halv sex i morse, då var jag in till han o bytte en blöja o gav han en välling sen somnade vi om, shit vikken sovmorgon, gud så grymt skönt.

nyss har vi käkat lunch, en räkpasta, myche gött.
liam ligger o ska vila en stund, jag ska röjja bort här hemma lite o vika in lite tvätt o grejs.
sen efter vilan ska vi ta oss ut, det är varmt ute idag, skull ju till stan...
så ska väl förbereda oss lite=)

var ju en liten sväng på stan igår, med hadde så ont i magen att det vart inte så mycket kolla i affärer, dock köpte jag liam en svart villervalla mössa, 2 par boxershorts och en munkjacka utan huva i gråsvart, snygg!!
till mig själv blidde det ett par örängen.

måst hitta nå snyggt o ha på mig på fredag, då blir det utgång mest troligt, ska bara haffa mamma till o vara barnvakt.
kul kommer det att bli, kul o träffa folk, å så här på våren är ju alla så himla glada o fulla av energi.

så ja, förfesten blir hemma hos mig, med kanske lite spa o grejs, ostar kex o vin ocg bara girls!!

nää, ska ta en kaffetår nu innan jag sätter igång o tvär röjjer.

hajs svajs!!

Kommentarer
Postat av: Stina

Klart dom är.. dom e ju våra ;) Tack själv! :)

2009-04-26 @ 20:14:34
URL: http://mylifemyfeelingsmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0