lattjolajbanslördag!

japp, idag är det lattjolajbanslördag för min del, ska iväg på fest o sen krogen ikväll, kuligt värre hörni!!
liam åkte till mommo o moffa o skulle busa på där till i morron.
gud jag saknar min skrot redan.

ja inskolningen är nu helt över, nästa vecka börjar han gå som vanligt, tis,ons,tor 9-14
men det kommer gå fin fint, han har varit så nöjd o inte en tår har han visat fröknarna.
mamma är så stolt över han nu.

o dessa tänder bara sprutar fram, tror han har en 8 tänder nu vid det här laget, shit smick smack o allt kom på en gång.
o gått en 10 tals steg helt på egen han oxå, han är som taggad på att lära sig gå nu, så det är kuligt. är ju huuuur gulligt som helst när dom tar sina första stapplande steg.

och kläderna från tradera dök upp igår, yes!!
so fuck you genne69
never again!!

så vad gör jag annars då njaa inte mycket just nu, dricker kaffe o poppar musik, ska väl typ lägga mig i ett bad starx o styra upp nå fint att dölja fläsket med ikväll så man inte ser ut som ett spektakel, ska göra mitt bästa i allafall höhöhö..

nä hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0