Fuck så pisst jag är idag!


jag är bara så less på myndigheter o företag o bla blaaa blaa.
hatar comhem och vad allt sånt heter är skitpiss på dom just nu.
blev less och studsa iväg ett mail, jag skriver exakt vad som faller mig in och skiter totalt i hur det låter för den som läser det, är bara så less.
URS!!!
föbannade försäkringskassan oxå dom har inget RÄTT överhuvudtaget GARANTERAT INKOMPETENTA HELA JÄVLA BUNTEN.
skulle kunna knosa ihop en RAD myndigheter och torka mig i arslet med dom, då gör dom större nytta än vad dom gör nu.
så det så!!


comhem
det är så trist!!
det är nu 3 veckor sen jag blev av med mina kanaler, och det är 3 veckor sen jag försökte gång på gång o fylla i alla mina uppgifter på eran hemsida men nått var fel, trodde det var jag som skrivit fel o fick göra om det flertal gånger, gick inte, så det är nu 3 veckor sen jag försökte ringa till er men kö tiden var alldeless för lång o pengarna på mobilen tog slut, så det är nu 3 veckor sen jag mailade er angående mitt problem. det är 2 veckor sen ni både ringde o maila tillbax och förklarade att det EJ gick att beställa ny tjänst via eran hemsida?? utan endast kunde ske via telefon!!?? varför har ni den tjänsten ens "betäll" på eran hemsida om den ej funkar?? vad är vitsen med det hela?
blev dock lovad att bli uppringd o vi skulle på ett smidigt sätt fixa mitt problem med eran hjälp,  så det är nu 2 veckor sen ni lovade att ringa upp mig och det är nu 2 veckor sen och NI ringde aldrig mig???
jag fick aldrig någon hjälp??? det har gått 3 veckor och inte ens uns till service what so ever!!!!!! är MYCKET besviken och vet ärligt talat inte om jag ens vill ha eran tjänst längre?? vet inte om jag känner mig inspirerad av att vara eran kund då ni gör såhär... nää jag vet helt enkelt inte längre, 3 veckor är alldeless för lång tid utan service.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0