en udda konversation!

en udda konversation på msn med min syster!
så här kul har vi då ungarna är på dagis!

syster: faaan jag e ju anal alfapet

jag: anal? alfapet,, visste inte ens att det fanns såna spel

alfapet har man ju hört talas om!! HAHAHA


syster: analfabet = ANAL ALFAPETTING

jag: oj oj nu spårar det

syster: en alfahona e den som bestämmer i varg flocken ALFA PET

jag: jag döööööööör *fniss*

syster:

PET är en flaska man återvinner å det kallas PETTING

Alltså en bestämmande hona som pantar sina flarrer

jag:

som kör en ALFA ROMEO


syster:ja en ALFA ROMEO,

ROMEO e en söt grabb

jag:

och som hamnar på ALFA för o bli nykterist när flarrorna är slut och pantade

hahahahahaha har så sjukt jävla låg humor jag dör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0