Oj Oj!!

Oj Oj sa liam idag när vi gick till dagis när han fick se all snö!!
det var två stora ögon som tittade sig omkring.
dom skulle vara ute idag och åka pulka så han lär nog ha fullt upp idag.

jag tänkte åka en sväng till stan och kolla lite, när posten har varit för jag väntar paket=) wiihoo.
nä måst ta mig ut känner jag har bara suttit här hemma sen i måndags, måst få luft och röra på mig, lite miljöombyte piggar alltid upp.

har röjt undan lite här hemma oxå, man kan aldrig sluta förvånas vad man kan fynda lite var stans här hemma, äre nått man söker typ decilitermåttet eller spagettisleven är det ett säkert kort att leta i badkaret eller i tvättmaskinen, där brukar man oftast hitta det man söker haha.
så är det när man har en liten busunge som tycker det är kul o slänga saker i badkaret ellr i tvättmaskinen

busungen där.

nä en pjåtår så ska man nog bli fit for fight!
känner mitt humör är på topp idag till skillnad från igår, yaack!!

nåja vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0