lördgasgodis!

nä nå lördgasgodis blev det inte idag. duktiga jag.
urs äter så mycket skräp i vanliga fall så kan lika gärna skippa det idag.

idag var vi en sväng i stan o kolla lite, var ruggit kallt ute men skönt o få komma sig ut lite o röra på sig. sen drog vi och handlade lite for hem o åt kyckling och busa resten av kvällen innan lilleman fick hoppa i badet sen i pyjamsen o sen i säng, nu sover han sen ett bra tag tebax, jag chillar o kollar lite på möbler på internet, myyyyycke fina grejjer som jag vill HA.

igår sög vädret fetpung så vi var bara hemma i pyjamas hela dagen lång och bara tog det lungt och mös.
blev en rätt tidig kväll både för mig o liam, han somnaa 18.30 och sov änta till 8.45 snacka om att man blitt bortskämnd med sömn nu för tiden. fattar som inte ens HUR han kan sova sådär länge??

vill bara att de ska bli måndag för då kommer örhoppningsvis mina fynd från tradera, ska bli mycket kuligt, alltid så skoj då man köp nått och väntar på leveransen, hehe.
rena julafton jue.
på tal om jul så börjar et dra ihop sig och ska väl börja köpa lite klappar snart, dessvärre vet jag inte vad? men det löser sig säkert.

och veckan som kommer blir full rulle, tisdag blire 1 års spruta o läkarkontroll för lilleman, och onsdag blir det arbetsförmedlingen för min del och torsdag blir det första tandläkarkontrollen för gossen.
och fredag åker han nog och sover hos mormor och jag ska få vara ledig en kväll o gå ut och roa mig med nära o kära, kul!!
måst bara skrota fram nå å ha på mig??? ser ut som en säl i allt jag äger urs jobbigt!
men får lösa det under veckan, kanske fynda nå nytt till mig själv?
de ni!!

nä om man skulle krypa upp i soffan o glo lite tv o varva ner innan man går till kojs.
ha en trevlig helg gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0