Fullt ös medvetslös!

i veckan har jag inte haft så mycket tid till att blogga, det har varit fullt ös varje dag.
och dom gånger jag satt mig vid datorn så har liam hittat på nå bus för att få min uppmärksamhet.

var på bvc i tisdags 11,6kg och 80cm lång.
tog 1 års sprutan, han sa inte ett knyst så det gick toppenfint, han verkar inte heller haft nå känningar av den heller.
onsdag var jag på arbetsförmedlingen fick ganska mycket gjort så nu har jag lite planer på G så vi får se hur det blir.
ja torsdag, var liam ledig från dagis, för han skulle på sitt första tandläkar besök.
måst säga att det gick oxå jättefint, hon fick titta på hans tänder och tyckte allt såg  perfekt ut så det var ju bra.

idag har han åkt till mommo o moffa och ska sova över där, och jag ska faktiskt ut och roa mig, så jag har precis badat, så jag ska ta och styra upp mig på en liten stund. ska nog bli riktigt kul.
så nä nu poppa lite musik.

see yaa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0