synden straffar sig själv!!

jo vi har varit i boden o myst på, men slutatde i att jag fick magsjuka,
visst jag har syndat ätit gotta FAN FAAN FAAAN men synden straffar sig själv ha ha.
kom hem i går och var helt slut o mör i kroppen, så det blev en tidig kväll för gossen o mig.
han somnade redan 18.30 och jag vid 19.30
vilket resulterade i att vi vakna 5.30 i morse, så då har vi lallat på å busat på här hemma.
så nu drar Liam en powernap medans jag försöker fixa till lite här hemma i röran.

mår toppen fint idag, magsjukan höll ju inte i sig så länge Tack gode gud för de!
får väl se vart vi styr kosan idag och om vi åker på mammafika.
ska i allafall ta oss ut en sväng o röra på fläsket och få lite frisk luft.

och jag är på shoppinghumör vill så gärna greja på med nya möbler här hemma och sy o fixa o klä om saker o måla tapetsera och bara göra fint, vill rensa ut all gammal skit som jag dratt på mig under åren.och det är en heeeel del kan jag lova.
och japp jag är sugen på att flytta till en 3:a på bottenplan så jag ska se om det går att lösa så fort som möjligt så kan jag sen få göra om allt i lgh precis så där som man vill ha det.

nästa vecka blir Liam 8månader, tyckte nyss jag började med smakisar? nu äter han för fulla muggar hehe.
jag ammar ju fortfarande en heeel del, och han har ju fått två tänder och det är ena riktiga huggisar shiit mina bröst är ju fan ömmare än någonsin, gör så FRUKTANSVÄRT ont då han biter till i vårtan att jag skriker rätt ut.
ska väl snart sluta amma, ska bara bestämma en dag iförväg så jag vet och är beredd att ta den striden med honom, för svar JA han kommer bli skogstokig då han inte får snutta mer på mig.
men jag vill som ha slutat nån månad innan han börjar på dagis och så.
hade ju tänkt o skola in han kring året.
och jag har kollat runt lite på dagis osv, ska i allafall söka på det som ligger närmast.
sen får jag se vad jag tar som andra o tredje alternativ det har jag inte riktigt bestämmt ännu.

ja nä annars händer det väl inte så mycket i vårt liv just nu, eller joo nu ska jag ju inte ljuga, för liam händer det ju saker hela tiden.
ska ju faktiskt berätta vad han gjorde i helgen!
hans kusin michelle är så go med honom o ska pussa han heeela tiden, men så helt plötsligt sträckte han sig fram och pussade henne tillbax haha vi blev så full i skratt det var ju så sött.
asså barn dom är ju bara för goa.

nä ska fortsätta med mitt.
hörs!

Kommentarer
Postat av: Empem

Godmorgon , händer det något kul idag ?
( :

2008-05-13 @ 09:10:54
URL: http://www.metrobloggen.se/empem
Postat av: Linda

Fin blogg =)

2008-05-13 @ 09:13:11
URL: http://lindaaxelsson.blogg.se
Postat av: Karro

Hej igen!
Jaså?? Hmm, jag måste inspektera Oliver från topp till tå nästa gång han ska byta blöja eller tvättas. Jag har då hitills inte sett nått "annorlunda" på honom alls... hmm... det har inget att göra med hur ljus pappan är då? Pappa S är ju väldigt ljus i hyn för att vara iranier.Nä, skumt det där. :)
Liam har en sån skrev du va?

2008-05-13 @ 12:14:11
URL: http://kaR0lin3.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0