Salam

Är tillbax i luleå, o shit jag var bara borta 3 dagar o nu kar det slagit ut i träden, riktigt fint har det blitt.
var o storhandlade igår, fick hem en massa mat o grejer, är ju så skönt o fylla på i skåparna.
sen bar  det av till mammafika o ta en macka o en kopp kaffe o surra lite skit.

i boden har vi grillat o bakat o firat morsdag, med daimtårta o kaffe
jummie=)
stegräknaren ligger för övrigt i badrumsskåpet just nu, har vart lite lat o inte andvänt den, ska väl gå o sätta på mig den snaart!
i morse var det gassande sol ute, hade hoppats på att det skulle hålla i sig så man får sig lite färg på sig. är ju vit som ett papper, till O med Liam är brunare än vad jag är o han har ALDRIG solat, och jag har fan kämpat i 24 ÅR!!
mohahahaha.

Oj, Liam har nu hunnit bli 8månader o tiden springer iväg,
han växer och utvecklas på alla de vis.
han ålar/kryper runt hela lägenheten o pillar på ALLT som kommer i hans väg,
och är han i gåstolen så rääcar han över allt o backar in i det mesta, sliter i sladdar o suger på gardinerna,
dumpar grejer i toastolen,å river ut cd-skivorna.
o det han gillar mest just nu är och GÅ om jag håller han i händerna, men shit min rygg, INTE bra ställning kan jag lova hihi.
pratar gör han oxå, han säger -Vaäde om saker han får i sin hand.
mamma säger han oxå helt klockrent, sen kommer det bara nått ord här o där som chockar mig.
en riktig liten spjuver är han.

idag ska jag försöka ta mig ut på långprommis, o ta bort allt gott man smaskat på i helgen, ha ha
ska väl även försöka på nått storkok ikväll till mig o gossen, dock vet jag inte ännu vad det blir.
han e ju så dålig på att äta den där pojken just nu, förmodar att han har ont i munnen, då han har svårt att äta hans favvorätter oxå, lillen han vill inte öppna munnen för skeden, men tissen duger fortfarande så det blir mycket sånt just nu, men men bara han är nöjd o mätt o belåten så är jag oxå nöjd,

Mig gör det inget att jag ammar ett tag till.
ser inget behov av att sluta amma bara för att jag ska kunna supa??
nej, nej jag har inget sug efter vare sig alkohol eller krogen.
kan knappt fatta vilket liv man levde förrut!
jag vill INTE tillbaka till nått sånt liv, kolla bara på mina polare som inte har en unge, hur dom lever, hur dom super o härjar, nä fyy!
visst, självklart ska jag oxå ta mig ut osv o ta mig ett glas om jag känner för det, men men när det blir återstår att se, och sen blir det inte som på deras nivå, kommer ta det luungt vill jag lova!

nä om man skulle ta sig en kopp kaffe i vanlig ordning så man vaknar till så man orkar börja styra upp sig lite, o äta lunch o ta sig ut!
nåjå ha det!


Kommentarer
Postat av: Hanna ^^

♥ Ha en trevlig onsdag! ♥

2008-05-28 @ 10:14:34
URL: http://hannaofsweden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0