Full rulle

igår gick jag 14373 steg, inte dåligt traskat må jag lova!
var lite värre med stegen iförrgår tror det blev några futtiga 7000 el
nått sånt, men då satt vi ju bara på balkongen i solen var väl på ica en sväng oxå.

i går natt var en mindre kul natt här hemma, vaknade kring 2 tiden typ precis 1 minut innan liam spyr!!? han ligger på rygg o spyr uppåt så det rinner in i näsan, jag greppar fort tag i han o hänger han frammåt över armen så han får spy klart! tror ni jag blev nå chockad? mm han har aldrig spytt sådär förut, nåja byter rent på han o en ny pyjamas, o söver om honom igen.

kring 4 tiden vaknar jag IGEN precis 1 minut innan liam spyr, denna gång låg han på mage, så det var bara o byta rent igen på han o ny pyjamas, efter det låg vi länge o mös o tog det lungt, han var så slut o trött o bara låg helt stilla o jag strök honom över pannan tills han tillslut somande om.
sen sov vi till 9.30 i morse, och nu är han som vanligt igen, hur pigg som helst, sket ett helt lass för en stund sen, så nu är han tipp topp.

jag säger bara en sak, känns så jävla tryggt att man har dom små i samma säng eller rum som man själv, farligt då dom spyr o ligger på rygg o det rinner in i näsan o blockar andningen, pust!
för jag märkte ingenting på liam på kvällen att han skulle vart dålig i magen eller så, det kom bara pang bom på natten.

idag håller vi på packa för att åka en sväng till boden o grilla o mysa på.
liam mår nu hur bra som helst, men det är nu jag som e en RISHÖG blitt dyngförkyld, så däppt i näsan när jag ska sova så det är sjuuukt,
men har dock tatt lite koksalt av lillgubben så jag fick sova lite. tack!=)

nä ska gå och packa vidare o måst ge han en skvätt, för han är på intågandes hit i sovrummet o han låter inte speciellt nöjd.

ha en trevlig helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0