Ruggugglan hoar om natten!

javisst ser ni, vaknade i natt en sväng av nått jag trodde brann i sovrummet?
sätter mig upp i panik.
bara katten som vässar klorna i sovrummet,
där står jag på knä under sängen försöker sjacha ut den, urvaken FUCK vad jobbigt.
somnade över halva sängen fullt påklädd med 2 tv apparaturer igång, datorn spelar musik brösten läker
det lyser i hela lägenheten. då är man trött vill jag lova!
men hey man, inte deppa för det.

Kas! tanken var väl att dra till happis idag, men vet ej om dom planerna går i lås, så många måsten som spelar roll just nu!
får se hur det blir.

liam gullungen fick modella på babysången igår, var nämligen en fotograf där som tog lite bilder, näsh! han klagade inte minsann

hoppsan gossen tycker sig vakna nu!
i`ll be back!!

the one and only/RUGGIS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0