rättegång o babysång!

ja här steg vi upp före FAAN i morse bara för att vi skulle i väg på rättegång.
men den gick bra, bättre än förväntat, o jag som har gruvat mig för den där, nu är det över.
liam var så snäll o satt tyst som ett tänt ljus i min famn medans jag lämnade mina vittnes uppgifter fick svara på lite frågor från båda parter o domaren sen var det klart!!

å babysång var tanken att vi skulle ha farit på idag oxå, sista gången o allt, MEN jag var så trött så vi for hem, städade undan lite o nu står maten i ugnen.
pommes,snitzel o beasås JUMMIE jaa SÅÅS!!

i morron blir det walle med livet o turnen å inte (turner) utan TURNEN!!
äta gott o bara surra skit.
fy vad kul o få komma sig ut på restaurang.
o liam följer ju naturligtvis med!

ikväll ska vi bara ta det lungt äta god mat kanske ta ett dopp i badkaret, krypa till sängs tidigt o få oss rejält med sömn, så man orkar med i morron, ska fara in på dagen o handla en massa o köpa målarfärg till liams rum, äntligen ska jag få det fixat yeees!! åå det ska bliii så fint.

påsken bjuder på tema fest hos livan temat är FINSK AFTON! kan bli kul det blir bastu med ris att piskas med haha osså memma o en massa, o endast bryta på finska hela kvällen, kan bli riktigt skojjigt faktiskt.


nä ska duka upp inför min fina middag!!
så gott folk ha det!!

Kommentarer
Postat av: Turnen

haha!

2008-03-20 @ 14:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0