Påsktjofräs!!

sådär då var ännu en påsk överstökad nu tycker jag vi tar valborg på detta så kan vi göra sommar sen!
är så grymt less på vintern nu. dock så börjar vi ju få ena riktigt fina soliga dagar nu.
har börjat röra på mig mer. bara denna vecka har jag prommenerat till stan från hertsön 3ggr o till örnäset2ggr så jag känner mig helnöjd. duktig idiot!

fredag blev jag bara hemma var riktikt loj så vi somnade tidigt jag o liam den kvällen redan kl 19 så knoppade vi in, vi var så trött o slut.
lördag bestod av lite prommis o fika o sen vart det god middag på kvällen.
söndagen bjöd oxå på prommis o fika till storstan.

idag äre ju oxå söndag! men idag ska vi väl ta oss nån prommis o laga nån god mat o se lite på tv o typ ta det allmänt lungt!

jag har inte haft tid att blogga nått just nu, har haft fullt upp men jag ska ta mig samman, så ska jag fixa det ska även försöka fixa in lite nya bilder oxå har ju massvis, killen har ju blitt stor nu 6 månader i lördags.
det går såå fort. han äter ju vanlig mat nu! en hel burk till lunch har han dratt i sig o gärna en tisseslurk på det då. gröt till frukost o en välling till kvällen.
annars tar han ju en massa tisseslurkar därimellan.

o mamma säger han oxå, eller mamama MEN en morgon så låg han o snutta en stund o då slumra jag till o råka dra bort bröstet ifrån honom då sa han mamma jag bara shiit unge vad fan säger du? låter ju så himla gulligt ÄVEN om han inte fattar vad han säger.
cool killen där!

hejs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0