men orka?

Men varför är det alltid såhär?? jag fattar det inte.
har det blivit någon förändring nu då? ja det kommer att visa sig, är så sjukt fuckt up i skallen just nu.
jag kan inte tänka klart, känner mig nästan arg o frustrerad.
fattar det inte. det blir alltid såhär.

igår var vi o käka pizza på örnäset myyycket goda pizzer där nu när dom fått en ved eldad stenugn .
sen gick vi på festen ett tag o sa hej då. var ruggit trött så det var skönt att få komma hem o krypa ner i sängen o sova, vaknade ganska så nyligt så det var så skönt att sova lite längre idag.

idag ska vi vääl iväg på födelsedagsfika hos jenny som fyllde 24 i går GRATTIS

sen blir det å gå och handla lite för det har jag inte gjort ännu så blir det en hemma kväll med bad o mys för mig o lilleman.

NU BLIR DET KAFFE!!

Kommentarer
Postat av: Jocke

Hej

Svara på dagens fråga på

http://vastertorp.blogg.se/1205049446_dagens_frga.html

Tack för din medverkan och ha en bra kväll

Mvh

Jocke

2008-03-09 @ 09:49:24
URL: http://vastertorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0