Förlorade vänner!

det har hänt IGEN en vänn har dött!!
Fy fan kan inte förstå, vänner bara dör hela tiden, känns så olustigt så overkligt jag kan inte fatta. vad är det som händer????
4 vänner har nu dött inom loppet av några år.
det är förjävligt.
R.I.P ANNA
R.I.P MARIA
R.I.P CARRO
R.I.P SIMON

dessa underbara människor slets från jorden alldeless för tidigt!

Annars då, så händer det inte så mycket, var på en prommis igår, fixade så jag ska ÄNTLIGEN få ett nytt bankomatkort, sen träffa jag sandra o hennes son Elias så himla söt unge asså, han skulle bara krama o pussa liam som låg i babygymmet. så gulligt.

natten har väl varit okej, fick en fyllkaja hos mig i natt kl 4, full o skulle surra en massa o förklara dittan o dattan shiit jag bara meeeeen soooov människa.
men efter många om och men så fick jag äntligen sova!!
asså det är en tjock dimma av spriiit doft i sovrummet, fy fan!! här skall vädras.

sen så idag har jag tvättat lite som vanligt, gett liam gröt o busat, nu ligger han o sussar så sött, för han tyckte sig att jag skulle stiga upp kl.7 i morse vilket var mindre kuligt!
sötbarnet.

får se vad det blir resten av denna dag då, ska på affären och handla lite, oo laga nå goo mat. ikväll blir det en hej då fest för en kompis som flyttar till riksgränsen för att jobba ett tag, dock så kommer vi nog inte stanna såå länge där, men en liten stund i allafall.
är lite anti fulla människor hahaha.

nä, nu blir det lunch.
på återseende!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0