Dejt?

jorå, jag har styrt upp en dejtingsida så nu ska vi se om vi kan finna nån snygging! visst det finns en och en annan men jag vet inte vi får se med tiden om jag finner någon.
kan i allafall vara kul att knyta nya kontakter.

igår var det mammafika på shemat det var trevligt trevligt.
mitt bankomat kort har pajat så var in på banken o skulle beställa ett nytt, hade ingen legitimation så det gick inte.
sen var jag med några vänner, blev bjuden på mat TACK! sen for vi
på invit o nån käka lite mat o drack vin.
jag busa med Liam.
men det var trevlig att få komma sig ut lite.

idag äre skitfint väder ute, blå himmel o sol, vi ska på babysång men först ska det städas här hemma. är så skitigt, fy fan, måste fixa det idag, man kan ju inte ha det så här.
tur att ingen ser det kaos som råder här hemma just nu.
jag som brukar vara så duktig o hålla undan allt men jag har blitt en riktig slarver.

på torsdag blir det troligtvis happaranda o ikea en sväng på dagen innan vi ska gå på me and i party på kvällen, kul, det ska bli roligt, önskar dock att jag hade det fetare med stålar så jag hade kunnat shoppa loss ordentligt.
men kul att komma iväg om int annat.

nä gott folk. kul att ni läser min blogg, mitt skräp, haha all dynga som jag skriver av mig här. skönt o ventilera sig lite.

mot kaffebryggaren!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0