Dan före doppar dan!

japp det är dan före doppar dagen, för imorron får man allt doppa till kaffet!
för 24 år sen tittade en vit liten tjockis ut i världen o det var jaaaaag!!

igår var vi på mammafika i vanlig ordning men igår med sällskap av liams kusin michelle, mycket trevligt o skoj hade hon minsann, gör vi gärna om igen.
sen kom vi hem och laga mat och städa o tvätta o diska. nu äre fint här hemma i typ nån timme till i allafall.

sövde liam igår i sin egen säng med en vällingflaska på 180ml som han drog i sig o somnade så sött, han sov där till kl.5 i morse då fick han komma till min säng o vi somnade om. vaknade tidigt men låg o drog oss rätt länge.
har fått mig en dusch på morron och en kopp kaffe o liam har käkat ett helt lass med gröt, så nu har han knoppat in o sussar en stund.
för sen ska vi nog dra iväg på babysången som börjar kl,14.

efter det blir det väl att styra upp något med lite vänner, o bara hänga gäng o softa.
känner mig slö idag, brukar inte få sova så här mycket, är inte van med det. så man blir ju som seg av att sova mycket oxå haha aldrig är man då nöjd.
nu ska jag ta mig en smörgås o plocka fram lite kläder till gossen.
så vi kan åka sen då han vaknar.

GLÖM BORT ERA BEKYMMER I MORGON KOMMER NYA!

Kommentarer
Postat av: Sara

grattis i förskott! :D

2008-03-12 @ 12:10:02
URL: http://littlenova.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0