Fitthår!!

Har vart i boden ihelgen o grillat o donat på, vart på tivoli med syster familj o jag o syrran gav oss upp i virvelvinden, var länge sedan jag åkte den, SATANS vad dom snurra oss, nästan så solbrillorna flög av.
jisses nå börjar man bli för gammal för sånt där, var helt mör i hela kroppen efteråt.
haha.
på söndagskväll drog vi väg o fiskade ett par timmar, gu så kul det var, fick 5 firrar, hehe det är ju så kul o brottas med dom, måste vi definitivt göra igen.

bvc var vi på i tisdags och nu väger han 9380g och mätte hela 73 cm så nå växer han alltid.
han mår bara prima och fler tänder är nog på G, kerstin trodde nog att det kommer både uppe o nere så det förklarar ju en hel del att han vart kräsen i maten, gud så ont det ska göra.

ja så igår var jag och klippte min kaluffs, men int fan blev jag nöjd o 450spänn fattigare, nää vetdu vad jag tror aldrig jag får vara nöjd då jag går från frissan, nä de e bara å låta det växa ut igen och ENDAST toppklippa hädanefter.
orkar inte mera, jävla Fitthår!!

och dåligt jävla väder är det ute oxå så det gör en bara på ännu sämre humör BAJS!!

har ju fått en inneboende här oxå, Malin har flyttat in i "Gästrummet" så det är ju trevligt med lite sällskap lite nu o då, nån att käka middag ihop med o se tv o bara tralla på, trevligt trevligt.

nä fan om man skulle styra isig en kopp kaffe o en bit bulla så kanske humöret blir på topp=)
bajs bajs mina vänner
mohahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0