drugs and rock`n roll!!

jag kände mig duktigt igår när jag satte igång ett storkok barnmat, dock väldigt enkel sådan men det blev en 18 måltider för lilleman, köttfärssås med tomat o pasta.
ska göra andra maträtter oxå måste bara skaffa mera att frysa in i, är ju faktiskt kul o göra barnmaten själv, å han äter ju så bra av den oxå o då blir man ju lite mallig!!

sen åkte jag till stan en sväng träffa lite kompisar o tog en kopp kaffe på roasters, ääälskar deras kaffe, men nu ska ni få höra något, jag har vart coca cola fri i 3dagar, igår tror jag fan jag hade abstinens eller nått, toksvettades hadde huvudvärk o aptörstig hela jävla dagen.
hmm ska stå på mig.

sen bar det av o äta tårta o träffa en kompis o hennes man o deras son som är 1 år äldre än liam, jisses vad han är söt, skulle ju köpa nån present oxå men jag gav 10st tialotter, han vann dock 30spänn så det blir 3 nya, så ännu är ju inte loppet kört!
sen knata vi hemmåt i kvälls solen o det var riktigt skönr ute sådär varmt i luften fast det var kväll, jättehärligt.

så nu sitter jag här, har vaknat utav dessa gräsklippare som lulebo ska plöja på gärnet utanför sovrumsfönstret kl 7 på morron, asså fyy hatar dom där jue.
så ska väl se om jag kanske kan få mig en dusch innan vi knatar in till stan o går på mammafika.
men först behöver jag min dagliga dos AV mina droger som består av koffein, hahaha
KAFFE ja kan inte leva utan det!!

ROCK`N ROLL!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad duktig du är som gör egen barnmat det är ju skitbra =) ses vi i helgen? jag kommer till luleå!

2008-06-04 @ 19:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0