bra skit!!

24064 steg fick jag ihop igår, shiiit pommes vad jag gick o gick!
in till stan o fika med jenny o nea osså en prommis till örno o tillbax till hertsön sen igen.
tjo jag var ganska trött i benen, men det var ju så härligt väder ute sol o varmt så det var så skönt så.
så jag hadde en trevlig dag minsann.

är dock liiiite irro på en vän till mig, orkar inte blogga om det, då hon säkert sitter o läser detta jag vill inte hänga ut henne på det viset, men jag hoppas hon vet vem hon är och vad hon har gjort och kanske börjar tänka lite på saker hon gör INNAN hon gör dom och kanske börjar bete sig som en vuxen människa o börjar visa andra lite respekt och inte är så ego hela tiden!!!

vaknade i morse efter en skön natts sömn, det regnade ute vilket var ganska mysigt då vädringsluckan var öppen o det smattrade ute på fönsterbrädan o forsade vatten nere på gatan, luften var frisk o härlig så det ser jag som ett + att det kom en skur o rensa upp lite, nu har det hunnit bli eftermiddag o solen har tittat fram, ser riktigt härligt ute.
har fått mig en ducsh o liam har sovit lunch så nu ska vi bänka oss på balkongen för lite mellis.

har städat o donat på här hemma, kokat ägg o fixat en röra till mina grillmackor, jummie ska grilla mackorna ikväll hade jag tänkt.
nu ska ja koka kaffe o göra mellis till liam
puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0