nått jäkla quiz!!

En sån där lista.

Sånt här gör man då man har jävligt lite att göra... :

1)En helt random snubbe kommer fram till dig och säger: "Hej, vem är du?" Vad svarar du?Malin?

2) Vad var det senaste du stoppade i munnen?
ett glas juice

3) I ditt senaste sms står det? jådååå! jag har ringt till dig. för att höra av er. är allt ok??

4) Vilken är den senaste låten du lyssnade på?`the hooters 500miles

5) Om du verkligen hatade någon och fick välja deras begravningsmusik, vad skulle det vara? subba med iggesundsgänget mohahaha

6) Var är din pojkvänv/lickvänfv just nu? hoho!! nånstans ute i vida världen och väntar på mig kanske?!!


7) Välj ett ärr på din kropp?bara ett??? det blir svårt , har ett dussintals!!

8) Vilka är dina favoritfärger? ones you go black you never go back!!

9) Vem är din mest religiösa vän?
what!! why?? inga komentarer!!

10) Vilka i ditt liv litar du på? du vet vem du är (my friend!!)

11) Om du skulle byta namn, vad skulle du heta?
Ojdå??!! silja line hahaha guu så dumt, nästan för bra för å vara sant!!

12) Vad skulle du göra om någon sa till dig att du var den vackraste människan i världen, och att denne skulle kunna göra vad som helst bara för att få vakna upp bredvid dig varje morgon?
hört den förrut??! det är en myt jag lovar!

13) Hur ofta svär du?
oj fan, det var en svår jävel, nästan hela jävla tiden,,, inte bra,inte bra

14) Litar du på alla dina vänner?nähää det skulle vara som att gräva sin egen grav för fan!

15) Skulle du kunna flytta till ett annat land för kärleken?
nä guuud nej!

16) Tror du att allt som händer har en anledning?andledning och andledning pchjaa knappast!!

17) Säg några saker du INTE tolererar i ett förhållande?oops!!? svartsjuka ja definitivt svartsjuka för det leder till våld och annan skit!

18) Vem av dina vänner tror du skulle passa bäst som prostituerad? inga nämda, inga glömda!

19) Vilka egenskaper hos det motsatta könet tycker du är viktigast?stake!! japp det måste vara stake i karln!!*asg*

20) Har du något mål du skulle vilja uppfylla inom den närmsta famtiden? 70kilo jämt vore perfans!

21) Om du vaknade upp efter en längre koma, vem skulle du ringa? den personen som hade hand om Liam

22) Tror du att du skulle bli en bra förälder?
Det är jag redan!!

23) Vart togs din profilbild?
hemma i badrummet hos fadern till mitt barn!

24) Ärligt, vad tänker du på just nu?
att jag borde ta och söva min plutt istället för och sitta här å svamla!

25) Vem känner dig bäst?
me, my self and i

26) Vad är helgens planer? what!! helg?? när då?!

27) Vad har du på dig just nu? leggins och linne

28) Har du någonsin slagit ett träd?
slagit?? nja inte i min vetskap i allafall.

29) Har du någonsin smygit ut ur huset?
skulle vara då jag bodde hemma i så fall!

30) Aldrig sova eller aldrig äta? Aldrig äta.

31) Är du en morgonmänniska eller kvällsmänniska? snarare  pensionär!!!! tidigt i säng och uppe med tuppen (blir ju lätt så då man har bäbis)


32) Finns du där för dina vänner?än har jag int trill av pinn!!

33) Gillar du att umgås med andra människor? beror på vilka människor du menar!! men annars så är jag nog ganska sällskaplig av mig

34) Har du lätt att förlåta andra? beror definitivt på vad personen i fråga har ställt till med! idioter ödslar jag inte tid på!

35) Skulle du någonsin dela pojkvän/flickvän med din bästa vän? disgusting !!!!!

36) Har du tappat nån dina vänner nyligen? för många!!

37) Pratar du med någon under tiden du fyller i denna quiz?Jo, min son som springer omkring i gåstolen o lallar på!

38) Finns det någon du bör reda ut saker med?
Det gör det! definitivt!

39) Kommer någon ringa dig ikväll? Yepps!

40) Vill du ha ett förhållande just nu? för tillfället NEJ TACK!

41) vad ska du göra nu när du svarat på alla frågor?suga på en cancerpinne
 
so long suckers!!!!


Kommentarer
Postat av: linnea

Tävlar ut en bloggdesign, för er som vill var med och tävla, läs mer här! :)



http://halldin.blogg.se/2008/july/designtavling-1.html#comment



2008-07-23 @ 22:41:00
URL: http://halldin.blogg.se/
Postat av: Asall

Ha en skön kväll!

2008-07-23 @ 22:51:28
URL: http://taslimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0