Neger

Jag har gått och konvertera till neger=) jag trivs med det riktigt bra.
äääntligen har jag solat och fått färg.
vi hänger mesta tiden i solen på arons och badar o spelar minigolf, käkar glass och sånt.
liam plaskar på i vattnet, han tycker det nog är riktigt skönt att få svalka av sig och tvätta bort allt klibbigt=)

helgen närmar sig med stormsteg, o luleåkalaset ligger inför mina fötter. ska nämligen heva mig i fyllan o villan på lördagen på luleåkalaset. och liam ska tillbbringa en natt hos sin moster och kusinerna=) han brukar som ha fullt upp med dom, så det kommer nog gå fin fint=)
så det blir middag hemma hos mig, tänkte jag skulle laga vegetarisk mat.
marinerade quornfileer o potatisgratäng med rödvinssås och en sallad med fetaost, och grillade baguetter med smällt ost på. såå jävla gott.
måst på bolaget nån dag oxå och skaffa mig nån god alkohol som jag kan konsumera, behövs inte mycket för att jag ska bli full moahaha, det är ju inte som förrut då man inte hade barn, ja då var det fest varje helg,
nåja ska bli kul det blir första utgången på nästan 2 år, så kul o komma sig ut o se/träffa lite folk om int annat.

och idag då?? ja solken skiner o det är då apvarmt i sovrummet, väntar som vanligt på morgonens första kaffekopp, tycker fan att det tar såååå jävla länge för bryggarn ENDAST på morgonen??? fan han e nog lika morgontrött som jag är!!!!, jag är som en klubbad säl nu för tiden då jag vaknar ,,helt väck!!!!.
nå sen ska jag försöka se om man kan få sig en dusch och sen kanske ta sig ut hmm, vet inte kanske drar till stan idag då? eller arons nää jag har inte bestämmt nått ännu får se vem som är sugen och hänga med på nått!!

nä gott folk!!
see yaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0