Love you!

ja gudars vad jag ränner runt ,hänger med systers familj i deras stuga i överkalix, skitfint jue härligt att vara på landet bland bergen inga bilar som susar förbi o dånar utan bara lugnet själv.
där har vi målat klart ladugården och ätit god mat o fiskat en HEL del askuligt o rökt en massa fisk o bara gottat oss.

nu är vi hemma och här har städats o tvättats en del. var som ett bombnedslag här.
igår var det värsta sommarvärmen ute, så vi haka på jenny o nea på en prommis till stan satte oss på en bänk o dela en mjukglass med bäbisarna, mycket uppskattat.

och så har det hänt! japp för ett tag sen började Liam dra sig upp mot möbler fast han inte riktigt har någon balans men så igår gick han steget längre han drog sig upp mot soffan för att sedan böka sig upp I SOFFAN, det susa till rätt friskt i magen då jag såg att han klarade av det, shit hinner inte med i hans utveckling, så hela kvällen i går skulle han bara upp i soffan så nu gäller det att passa honom 24-7 går inte att lämna han en sekund för då gör han bus, liiite jobbigt att vara ensam med honom ibland för man hinner inget göra här hemma.
men hey vi har klarat oss själva i nio månader och det har ju gått hur fint som helst jag har absolut inget att klaga på han är världens finaste gosigaste bäbis med dom mest finaste brunaste ögon som bara ler.
love you!

idag är det fredag och vi är bjudna till Gransjö till en polares stuga har dock inte riktigt bestämmt om jag ska åka dit, måste fundera en stund till på det.
ska i alla fall försöka få mig en dusch och lite rena kläder och styra upp nå lunch åt lilleman.
ta mig till affären står oxå på dagsschemat då jag glömde handla hälften av vad jag skulle ha igår, typiskt! alltid sådär när man stressar.

ska sätta på en kanna kaffe oxå så man piggnar på sig lite, är som småtrött på morronen ändå så låter Liam mig sova hela natten utan tjorv, är så nöjd nu när allt funkar så bra, tror faktiskt både han och jag behövde sluta med tissen, han är mer nöjd nu både på dagarna o nattetid och då var han inte speciellt missnöjd förut så nu är rena semestern.
han äter med god aptit o vällingen dricker han med glädje.
lägger han i sin egen säng kring 20.00 tiden med en flaska välling sen lägger jag mig på sängen brevid medans han äter klart sen snurrar han till mage och pustar ut sen sover han HELA natten (med vissa undantag ibland)
och oftas sover vi till 8 halv 9 på morgonen, helt underbart.

nä gott folk nu har jag sagt mitt för denna gång!
pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0