mamma fika o magknip?

ja idag har vi varit på mamma fika som vanligt på tisdagar
alltid lika trevlig som vanligt, förutom personalen?
hon kom o sa åt mig väldigt surt när vi
skulle gå därifrån att vi absolut inte fick byta
några blöjer där DET ÄR JU FAKTSIKT EN RESTAURANG!!
jag blev skit sur, hon hadde kunnat be lite snäll
iallafall??????? jag repekterar dom jue, men inte om det ska vara sådär.

är inte  sådär jätteförjust i deras fika/ mat, vart ju till och met metförgiftat en gång av deras macka? men kostar det nått att vara trevlig??
själv gillar jag mat & prat, ääälskar deras mackor jummie det är fräääch mat där, och sen är all där på lika villkor??!!!

Liam har haft magknip ikväll, stackare jag har ju ätit lök, fyyy dumma mamma. urs gör så ont i hjärtat o se när han har så där ont, en efter en timmes vyssjande o sjungande och bärande så sover han nu, stackare han var så slut.

och på tal om slut, det är jag oxå fyy nu är det nog sängen som gäller för mig oxå
natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0