bvc o de!!

mors mors!!
idag vaknade jag 10.45, shiit skulle ju på bvc kl 11.30 så det vara bara att sringa upp å på med kläderna o väcka liam som sov så djupt, klädde på han då han var halvt i sömn, jag tror inte han hant reagera på vad som hände hehe.
var meningen att han skulle få 3 månaders sprutan idag men det uteblev då liam fortafarande är lite rosslig efter förkkylningen, nytt försök nästa torsdag.
o växer gör trollet oxå väger 7,8kg o är 65,5 cm lång. Och svar ja visst är det tänder på gång, både uppe och nere kommer det framtänder, jisses dock kan det ta tid innan dom är helt uppe och det kan gå fort oxå.
så söt han kommer bli med gaddar hehe.

efter bvc drog vi till stan med Jenny & Linnea men det tog oss 3 bussar innan vi kom med, så väl inne i stan gick vi på fikaträff med dom andra mammaor o bäbisar, alltid lika trevligt=)
kikade lite på stan, hitta massor av kläder till Liam som jag vill ha men jag måste hålla i slantarna lite man är ju inte så tät då det varit jul.
har dock beställt en overall från lindex en brun med moln på sååå fin längtar tills jag får den, han kommer bli såååå söt i den.

jaha vad gör vi annars då?? Liam ligger näck i babygymmet o luftar sig, jag springer omkring i pyjamas o försöker få nån slags ordning här hemma, ska väl snart  till å natta lilleman som inte har sovit sen kl.1700 så förhoppningsvis så ska han väl soman utan problemas!!

nä nu vet jag inge mer!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0