Slapparsöndag

Så då var det söndag, skönt att vara hemma o slappa o vila upp sig, natten har varit bra, vi har sovit båda två jättegott. Liam o jag har fortfarande slemhosta men det är inget som besvärar oss längre, tror det börjar bli bättre o bättre nu. igår var vi med några kompisar o drack kaffe(jag) dom drack vin och vi spelade ett spel som heter alias o det var svinkuligt, roligt hade vi o skratta så man blev tårögd.

idag ska vi inte heller göra så mycket väsen av oss, slöa o laga mat o bada o kanske tvätta det sista i tvättkorgen, nä vi ska nog bara vara hemma o samla nya krafter till nästa vecka, så man orkar göra nå vettigt då i stället.
skulle ju behöva gå på stan o köpa nån pyjamas till liam o nån body osv, själv skulle jag behöva lite sockar o en tröja, visst jag skulle vilja ha en ny amnings bh oxå men men det får jag skippa, jag får klara mig på dom två jag har, men dom går varm i tvätten kan jag lova.

han är så söt liam då han sätter sig upp i babysittern, så sitter han där o kollar runt o leker med fötterna o försöker plocka upp alla leksaker som han slängt på sidan om, det ser som så sött ut där han sitter och kommer man nära honom så ler han bredaste smilet, gullungen.
och inga smakisar har han fått i helgen med tanke på slemmet i halsen så har vi avbrytit smakisarna, okej det är ändå inget han äter sig mätt på iallafall utan det är ju bara för att lära sig smak o konsistens.
så det är vatten o bröstmjölk som gäller nu för han.

igår satt vi o disskuterade små bäbisar å hur pluttiga dom e i början osv, och visst blir man sugen på en till=) jag måste erkänna det. saknar att få vara gravid o gå med magen i vädret åå det var så mysigt och för att inte tala om att få föda igen en till förlossning, det ser jag fram emot, ni kanske tycker jag är knäpp? det gör sviiinigt ont men det är oxå det häftigaste jag vart med om, att få upp barnet på bröstet vilken känsla=)
klart gossen ska få syskon..

å här sitter jag o drömmer mig bort, hör att kaffet är klart så nu ska jag få mig en kopp, YES!!
hoppas ni har en trevlig fortsatt dag.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Å jag längtar mig "fri"
får en liten knodd om mindre än en månad!

2008-02-24 @ 10:47:02
URL: http://desbarrar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0