skönt å slippa skiten!!

jag är så fruktansvärt nöjd med mitt liv som det är just nu.
jag är så glad att jag slipper skiten, fulla människor o krogen, fyllesnack och bakfylla.
skulle aldrig i mitt liv orka med något sådant nu.
vi var på fest en sväng igår kväll, och med tiden gick så kom det mera folk o fullare människor, volymen öka och förståndet försvann!! det var så skönt att bara ta sitt pick o pack o gå hem, tog en prommis hem i lugn o ro och det var alldeless tyst ute riktigt skönt.
jag kände mig så lyckligt lottad som har liam o vårt liv.
kan inte bli bättre.

idag är vi lite hostiga o rossliga sen förkylningen men fullt frisk i övrigt, men vi gör inte så mycket väsen av oss utan kurerar oss mest o lufsar omkring i pyjamas.
har precis fått mig en kopp kaffe i min hand, så kanske man vaknar å blir människa igen.

ska små dona lite hemma fixa rent i kattlådan, slänga lite sopor osså laga nån riktigt god middag ikväll så man bara kan mysa o äta gott framför tv:n, frågan är bara vad jag ska laga för nått?? baguetter med currykyckling är ju en favorit, men skulle vara kul att äta nå annat, hmm? taco wraps kanske? nä jag vet inte.
nån som har nått förslag på nå gott???
en sak vet jag det blir gurk o morotsstavar med dipp ikväll. gööött!!

Nä åter till mitt!
puss & kram på er kära läsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0