RICKSPUCKON!!

igår var vi på mamma fika och jag tror jag satt på samma fik i 5 timmar, shiit!! hur har man ens tid med nå sånt?
nåja, idag ska vi på babysång i kulturens hus, vi var där förra veckan o det var som mysigt så vi går idag igen. måste komma ihåg att ta med mig pengar så jag kan köpa hem ett sång häfte så jag kan sjunga med liam här hemma. det skulle han säkerligen uppskatta, han e nog den enda som tycker jag sjunger bra haha eller han har inget val det är bara o gilla läget=)

har städat undan lite här på morron o tvättat lite kläder. o diskat, så jag ska väl bara dejta dammsugaren en sväng ikväll oxå så blir det riktigt nicegt att vara här.
Liam har fått broccoli pure o mumma det tyckte han ju om, såg dessvärre inge vidare ut men men han glupsa i sig några skedar galant.
starkt jobbat grabben!

har pröjsat hyran o elräkningen o fan vad fattig jag blev helt plötsligt, detta är inte kul att jämt å ständigt ha så lite pengar, jag fattar knappt att vi får månaderna att gå runt, det är med nöd o näppe vi klarar oss.
har dock fått nys om att man kan söka olika fonder som ensamstående mamma, så kan man få lite extra bidrag till saker man vanligt vis inte skulle  ha råd med, säkerligen svårt att få något sådant men va fan man kan ju alltid pröva i allafall, det skadar ju inte.

våran slemhosta är nästan = noll snart så det känns ju skönt, ÄNTLIGEN friska *peppar,peppar*
nu fasiken vill jag inte ha nån mer skit förkylning eller magsjuka eller nån annat shit.

och jävla fan vad irro jag blev på nån jävla brud som hadde några dumma inlägg i sin blogg om unas graviditer mm. hon bara klaga o klanka ner på dom som är unga å får barn o tyckte minsann man skulle andvända preventiv medel osv, osv.
åå det gjorde mig så arg hon vet väl inte bäst?? elller? hon kan absolut INTE dra alla över samma kam, det tycker jag är fel, jag menar det finns faktiskt dom som blir gravid TROTS preventivmedel, o dom gör ett JÄKLA bra jobb som förälder måste jag säga och det gör nog dom flesta så jag ger en eloge till er unga mammor o pappor där ute, stå på er!!

JÄVLA RICKSPUCKADE BRUD!!!
garanterar att dom flesta av dess unga mammor är bra mycket mognare än vad hon e.

så nu fick jag bort den aggritionen, skönt!!
nu ska vi klä oss o dra mot stan för å sjunga lite.
ill be back!"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0