kaggesjukan!!

jepps, då har den förbannade magsjukan slagit till igen, skulle ju vara på kalas i söndags men fick avbryta och åka hem. fy jag har fått magsjuka. skulle ha kunnat bosätta mig på toan, det har varit kaos här hemma.
liam blev dålig oxå han var otröstlig inget hjälpte han vägrade ta tissen jag sjöng o bar o vaggade o vyssjade o masserade o badade o kramade inget hjälpte.
det var as jobigt o speciellt då jag hadde vi det laget fått skyhög feber , svetten lackade trodde jag var i färd att ge upp här hemma, men det är konstigt hur mycket man orkar för sina barn?
men så kring 23 tiden lugnade liam ner sig o bara små snyftade och vi la oss i sängen och jag gav honom tissen och han åt och åt till slut så somnade han.
natten har varit okej, liam har sovit näära mig i natt och snuttat extra mycket.

nu är det en ny dag jag känner mig lite skakis o tagen av det som varit, men dock mår jag mycket bättre än i går, jag får behålla de vatten jag dricker o det är super nice.
ska tvätta undan o städa upp här hemma o vädra ut alla bakterier.

och så vet jag ju att  cola brukar vara bra då man har magsjuka så jag ska med glädje gå och köpa mig en STOR cola sen.
Liam sitter framför tv:n å kollar in trasdockorna o han surrar o surrar o verkar hyfsat pigg.

nä ska ta tag i allt nu. vi ses!

Kommentarer
Postat av: maria

hihi. ja liam är ju som himla söt han med!! det går så där med smakisarna, har tagit det lite lugnt nu då han varit/är sjuk. också får han lite ont i magen av det. så tänkte ta tag i det på riktigt då han blir frisk igen! själv då? har du börjat till liam?

2008-02-05 @ 20:25:04
URL: http://lillknodden07.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0