Fredagsmys med bad & pyjamas

jorå,det är fredag IGEN kändes som om det nyss var fredag? konstigt hur tiden förvinner ur mina händer!
idag var vi en sväng o hälsa på  jenny & nea alltid lika trevligt, det var länge sen sist så riktigt kul att träffa dom=)

sen gick jag o liam o handla på ica, blev taco wraps till middag götti gött gött.
städa undan det sista o hängde tvätten.
spola upp ett bad till mig o liam som vi sedan kröp ner i o lekte o plaska på i säkeligen 1 timme, så nu e vi rena o varma å varsin pyjamas har vi på oss.
resten av kvällen ska vi tillbringa framför tv:n nerstoppade i sängen, nice.
känner mig trött o det är liam oxå så han kommer nog knoppa in ganska så fort vi lägger oss.

i morron har jag d ingen aaaaning om vad vi skall hitt på för någe? hmm nån prommis blir det säkert, hörde dom lovade lite varmare ute så då passar det bra med mycket frisk luft.

nä jag orkar fan inte blogga nå mer, känns tomt?? är en trött o sliten mamma idag så nu säger vi god natt!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som en mysig fredagskväll! =) Hoppas ni får en bra helg! =)

2008-03-01 @ 00:10:08
URL: http://mammakarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0