Förkylning om vart annat.

jo. nu har vi oxå trillat dit för denna förbannade förkylning, guud så jobbigt Liam hadde det inatt då han bara snorade o hade svårt att andas o äta var ju snäppet svårare då han inte fick nån luft då han sög.
stackarn fick rensa upp med koksalt osså lite nezeril på det så äntligen fick vi oss lite sömn.
jag vet ju att barn är sjuka hit o dit o till höger o vänster och att det är bra för desar imunförsvar o feber är nyttigt osv, men jag LIIIDER verkligen med han då han är sjuk min lilla gosse, han kan ju inte annat än att gråta o det gör ont i mammahjärtat.
krya på dig älsklingpojken!

jepp då var det måndag o en ny vecka ligger för fötterna, igår var jag på middag hos tina vi åt pytt i panna o vitlöksbröd TACK! skönt att slippa laga mat och skönt att få komma sig iväg lite o byta miljö o få sig nån prommis här o där.

sitter här o bloggar o äter apelsin, väntar på att Malin ska komma hit o vi ska väl försöka hitta på någe sköj, kanske ta oss ut en sväng i solen, härligt med sol man blir genast myyycket piggare när den dyker upp.

nä dra på trissor nu är jag kaffe sugen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0